Чи зможе конкурувати нова технологія з традиційними POS-терміналами
Сьогодні життєдіяльність людини дуже сильно змінюється, практично все в недалекому майбутньому буде відбуватися в онлайні. Наш продукт TRANSENIX покликаний зробити внесок в один з таких аспектів життєдіяльності покупця, який наближає нас до повноцінного онлайну.
Рішення Transenix (Tap On Phone) - мобільний додаток в смартфоні з NFC-інтерфейсом, який має всі основні функції POS-терміналу. Даний продукт допоможе бізнесу заощадити, а для споживачів - розширить число торгових точок, де можна розплатитися за допомогою карт. Ця технологія змінить ландшафт прийому платежів за товари та послуги.
У США, Туреччини, Польщі, Грузії, Росії, Білорусі, Казахстані ця технологія вже працює в пілотному режимі і стає популярною серед малого та середнього бізнесу. У всіх цих проектах є одне найголовніша перевага - власний смартфон торговця завжди з ним і за нього не потрібно платити додатково, як за POS-термінал. Тому дане рішення, без перебільшення, може стати простим, швидким і доступним для старту.
Додаток підтримує процедуру OnLine OnBoarding, яка дозволяє торговцеві протягом 20 хвилин дистанційно пройти перевірку в банку і отримати реєстраційні параметри для активації програми.
Після активації, смартфон стає повноцінним радіопередавачем безконтактних платежів, що виконуються з використанням платіжних карт і цифрових глобальних гаманців ApplePay, GooglePay, SamsungPay. Рішення зараз дозволяє обслуговувати картки VISA і MASTERCARD, в майбутньому, можливо, будуть і інші.
Також рішення підтримує технологію надання електронного чека. Клієнт зможе отримати його на свою пошту, через смс або сканувати QR-посилання. Це дуже зручно, адже фактично немає операційних витрат і не треба замислюватися про це, і втрачати час.
Для ресторанів ми відразу зробили зручну схему прийому чайових. Це зручно і швидко, кошти відразу можуть потрапляти на картку офіціанта. Попередньо потрібно лише зареєструвати цю картку, використовуючи меню «Чайові» додатка.
Є багато й інших зручних функцій, які оцінять підприємці.
Коли говорять про те де ця технологія буде використовуватися першої, зазвичай згадують кур'єрів, які займаються доставкою товарів або таксистів. Ми думаємо, що першими користувачами цієї технології будуть невеликі кафе, невеликі магазини на ринках, квіткові крамниці та підприємці, що надають послуги з виїздом на місце. Кур'єрська доставка, таксі, невеликі перукарні, салони будуть вже в другій хвилі. Потім підтягнуться різні зони відпочинку, літні тераси і т.д.
Чим більше оцифрованих карт в різних гаджетах буде у населення, тим більше буде попит на таке обслуговування. Статистика зростання безконтактних карт показує 30% зростання кожен квартал. Зараз безконтактних карт і NFC пристроїв з цифровими картами в країні вже понад 8 млн. штук, при збереженні такої динаміки до кінця 2020 року буде 22 млн.
Деякі фахівці кажуть, що ПІН-код клієнти будуть бояться вводити на чужому смартфоні. Цілком ймовірно, що багато хто не будуть цього робити, але введення ПІН не обов'язковий для транзакції. Сьогодні платіжні системи встановили нові ліміти для безконтактних карт без введення ПІН-коду. Для карток VISA -1500 грн, Mastercard -1000 грн. Насправді це означає, що для безконтактної картки транзакція повинна бути в межах цих лімітів, а ось для цифрового гаманця такого ліміту вже не буде, оскільки верифікація клієнта проведена самим цифровим гаманцем на смартфоні. З урахуванням зростання оцифрованих карт в мобільних гаманцях, введення ПІН стане неактуальним.
Для підприємця в додатку є ряд додаткових функцій, якими він може скористатися. Історія транзакцій за день, за період, історія розрахунків з банком, аналітика. Баланс поточного рахунку або корпоративної картки для виручки, якою можна керувати в режимі 24/7 через мобільний банкінг.
Для забезпечення підтримки підприємця, додаток TRANSENIX надає можливість написати зауваження в службу підтримки або, використовуючи чат бот в додатку, знайти відповідь на свою проблему.
Сьогодні рішення TRANSENIX проходить альфа-тестування в декількох торгових точках. Збираємо матеріал і реальні відгуки про роботу нашого рішення. Впевнені, що дуже скоро буде пілот з одним з банків, саме тоді ця технологія зможе заявити про себе в повній мірі.